Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, iż w trosce o wygodę Państwa zakupów w naszym Sklepie, zmianie uległ podmiot będący właścicielem i administratorem sklepu internetowego ILLUMINATE.PL, którym aktualnie jest ILLUMINATE Sp. z o.o.. Od dnia 01 stycznia 2018r. ILLUMINATE Sp. z o.o. jest administratorem i podmiotem przetwarzającym dane osobowe klientów sklepu internetowego ILLUMINATE.PL.
Powyższe zmiany nie mają wpływu na funkcjonowanie Sklepu i służą zwiększeniu satysfakcji naszych Klientów z dokonywanych zakupów.
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
ILLUMINATE
1. Niniejszy Regulamin jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2003 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
2. Regulamin określa zasady świadczenia usług, w tym usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego ILLUMINATE dostępnego pod adresem internetowym www.illuminate.pl.
3. Właścicielem i administratorem Sklepu jest ILLUMINATE Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Boruty 17, 15-157 Białystok, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Numer KRS: 0001035648; Numer NIP: 9662117668; REGON: 369044419. Kapitał zakładowy: 5000zł
4. Użytkownicy mogą skontaktować ze Sprzedawcą za pośrednictwem:
5. Przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu prosimy o uważne zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu.
6. Korzystanie ze Sklepu w jakikolwiek sposób jest równoznaczne z tym, że Użytkownik zapoznał się i zaakceptował treść Regulaminu oraz, że wyraża bezwarunkową zgodę na jego treść.
7. Prawa i obowiązki Użytkowników oraz Sprzedawcy określają w sposób wyłączny postanowienia nn. Regulaminu oraz przepisy prawa obowiązującego a w szczególności przepisy o odpowiedzialności odszkodowawczej oraz dotyczące umów sprzedaży na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Powyższe nie pozbawia Konsumenta ochrony jaką przyznają mu przepisy, których nie można wyłączyć w drodze umowy, na mocy prawa państwa, w którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu, a Sprzedawca kieruje swoją działalność do tego państwa.
8. Postanowienia niniejszego Regulaminu gwarantują prawa konsumenta przysługujące na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
9. Usługodawca za pośrednictwem Sklepu świadczy drogą elektroniczną następujące usługi:
10. Wskazane w pkt. 9 usługi świadczone są bez dodatkowych opłat.
11. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną polegająca na prowadzaniu i administrowaniu Konta zawierana jest na czas nieoznaczony. Za moment zawarcia uznaje się zakończenie procesu rejestracji Konta.
12. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną umożliwiającą złożenie zamówienia w Sklepie poprzez wypełnienie Formularza zamówienia zawierana jest na czas oznaczony obejmujący okres wypełnienia i przetwarzania zamówienia. Ulega ona automatycznemu rozwiązaniu z chwilą złożenia i zaakceptowania zamówienia.
13. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną w ramach usługi Newsletter zawierana jest na czas nieokreślony. Umowa zawierana jest w momencie wyrażenia zgody na dostarczanie informacji na Skrzynkę e-mail Użytkownika.
Bon Podarunkowy - bon na okaziciela obejmujący kombinację znaków, o wskazanym w jego treści nominale, z określoną datą ważności, który może być wykorzystany w celu zapłacenia całości lub części Ceny Całkowitej;
2. Poprzez rejestrację Konta Użytkownik oświadcza, że:
3. Użytkownik jest zobowiązany do utrzymania w tajemnicy hasła dostępu do Konta. Użytkownik jest zobowiązany dołożyć najwyższej staranności, aby nie dopuścić do utraty hasła dostępowego lub wejścia w jego posiadanie przez osoby trzecie (niezależnie od sposobu). Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za udostępnienie loginu i hasła osobom trzecim.
4. Użytkownik może w każdej chwili usunąć swoje Konto. Usunięcie Konta powoduje stałe i bezpowrotne usunięcie wszelkich danych Użytkownika z systemu oraz rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną ze skutkiem natychmiastowym.
5. Sprzedawca może usunąć Konto i rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w przypadku, gdy:
6.Treści lub informacje przekazywane przez Użytkownika do Sklepu podczas rejestracji lub edycji Konta mogą być moderowane przez Sprzedawcę, jeżeli podawane w nich treści lub informacje naruszają Regulamin.
1. Sklep prowadzi działalność handlową na terytorium Polski oraz krajów należących do Unii Europejskiej.
2. Zamówienia w Sklepie można składać poprzez:
3. Kupujący jest zobowiązany do podania prawdziwych i prawidłowych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
4. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Sklep informuje ponadto za pośrednictwem poczty elektronicznej, gdy zamówienie jest przygotowane do odbioru lub przekazane do wysyłki.
5. Dla Kupującego oraz Sprzedawcy wiążące są informacje zawarte na karcie Produktu w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
6. Zamówienia przyjęte do realizacji mogą być anulowane najpóźniej do momentu wysyłki towaru. Prawo anulowania zamówienia przysługuje wyłącznie Konsumentowi.
7. Informujemy, że średni czas realizacji zamówienia od jego złożenia do wysyłki Produktu Kupującemu wynosi 24 h - 7 dni roboczych.
8. Informacje znajdujące się w Sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Ogłoszenia, reklamy Sprzedawcy, cenniki i inne informacje o Produktach, podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.).
9. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi:
10. Zamówienie jest realizowane po dokonaniu płatności lub spełnieniu wymagań dotyczących wybranej metody płatności.
11. Sprzedawca ma obowiązek zawiadomić Kupującego o braku zamówionych Produktu w magazynie oraz przewidywanym wydłużeniu czasu realizacji zamówienia (do 14 dni) niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 3 dni roboczych od stwierdzenia tego faktu. Kupujący w takim przypadku może wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji zamówienia (do 14 dni) lub zrezygnować z zamówionego Produktu albo z całości zamówienia.
12. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia z powodu trwałej niedostępności Produktu, Sprzedawca powinien niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 14 dni od zawarcia umowy, zawiadomić o tym Kupującego i zwrócić całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.
- wysyłka pobraniowa DPD(24-48h) - 24 zł,
- wysyłka kurierska InPost (do 48 h) - 15 zł,
- wysyłka kurierska DPD(do 48h) - 15 zł,
- wysyłka kurierska InPost Paczkomaty (24h-72h) - 15 zł,
- wysyłka zagraniczna DPD (do krajów UN poza małymi wyspami ) - 40 zł do 1 kg, 50 zł do 4 kg.
- wysyłka zagraniczna listem poleconym ( do krajów poza UN oraz małych wysp UN) - 40 zł do 1kg. 70 zł do 2 kg.
- zamówienia zagraniczne powyżej 2 kg wysyłamy paczką pocztową - koszt wysyłki pojawi się w zamówieniu po dodaniu produktów do koszyka.
- wysyłki zagraniczne realizowane są do 7 dni roboczych. Cło płaci klient.
5. Kupujący zobowiązuje się do odebrania zamówionego oraz wysłanego Produktu.
1. Produkty oferowane w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
2. Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta (zwanych dalej Kupującym) z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu w zakresie określonym przepisami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 poz. 121 ze zm.).
3. Ryzyko przypadkowej utraty lub zniszczenia Produktu przechodzi na Konsumenta lub Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta w momencie wydania mu Produktu przez Sprzedawcę lub działającego na jego rzecz przewoźnika. Jeżeli Kupujący samodzielnie określił przewoźnika Produktu, a Sprzedawca nie miał na to wpływu, ryzyko to przechodzi na Kupującego w chwili wydania Produktu temu przewoźnikowi.
4. Po otrzymaniu Produktu zaleca się sprawdzenie przez Kupującemu stanu dostarczonej przesyłki w obecności przewoźnika, w szczególności czy jest on kompletny oraz czy nie jest uszkodzony. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń Produktu lub też innych nieprawidłowości Produktu zaleca się sporządzenie protokołu szkody. Nie sporządzenie protokołu szkody przez Kupującego nie wyklucza ani nie wstrzymuje rozpoznania ewentualnej reklamacji, jednakże może utrudnić Kupującemu udowodnienie istnienia uszkodzeń w momencie doręczenia przesyłki.
5. Reklamacji Produktu Kupujący dokonuje poprzez zawiadomienie Sprzedawcy o stwierdzeniu wady fizycznej lub prawnej Produktu.
6. Kupujący traci uprawnienia do złożenia reklamacji, jeżeli przed upływem roku od stwierdzenia wady Produktu, nie później jednak niż przed upływem 2 lat od wydania rzeczy Kupującemu, nie zawiadomi o tym Sprzedawcy.
7. Reklamacja może być złożona przy pomocy poczty elektronicznej lub w formie pisemnej na właściwe adresy wskazane w pkt. 4 rozdziału I Regulaminu.
8. Do reklamowanego Produktu zaleca się dołączyć Dowód zakupu lub jego kopię co ułatwia rozpatrzenie reklamacji. Nie dołączenie Dowodu zakupu lub jego kopii nie wstrzymuje jednak procedury reklamacyjnej.
9. Jeżeli produkt ma wadę, Kupujący może:
10. Kupujący nie może złożyć oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy przypadku, gdy Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady.
11. Kupujący może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady. Uprawnienie to nie przysługuje, gdy doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
12. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Produktu jest nieistotna.
13. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego Produktu w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
14. W przypadku, gdy Kupujący realizując swe uprawnienia z rękojmi za wady fizyczne lub prawne Produktu domaga się wymiany Produktu lub odstępuje od umowy dostarczenie reklamowanego Produktu do Sprzedawcy odbywa się przez Kupującego, ale na koszt Sprzedawcy. Reklamowany Produkt należy wówczas odesłać na właściwy adres wskazany w pkt. 4 rozdziału I Regulaminu.
15. Sprzedawca rozpatruje reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
16. Odpowiedzi na reklamację udziela według własnego uznania:
UWAGA! Mamy możliwość zamówienia kuriera po odbiór wadliwej rzeczy na nasz koszt. Prosimy o kontakt przez email kontakt@illuminate.pl
1. Użytkownik może złożyć reklamację, jeżeli usługi przewidziane w niniejszym Regulaminie nie są realizowane przez Sprzedawcę lub są realizowane niezgodnie z postanowieniami Regulaminu.
2. Reklamacja usług Sklepu powinna zawierać:
3. Jeżeli reklamacja nie spełnia warunków formalnych, o których wyżej mowa, Sprzedawca może według swojego wyboru pozostawić reklamację bez rozpoznania lub wezwać Użytkownika do jej uzupełnienia w terminie nie dłuższym niż 7 dni wraz z pouczeniem, iż w przypadku braku uzupełnienia w oznaczonym terminie reklamacja zostanie pozostawiona bez rozpoznania.
4. Sprzedawca może pozostawić reklamację bez rozpoznania, jeżeli:
5. O skorzystaniu z prawa do pozostawienia reklamacji bez rozpoznania Sprzedawca poinformuje niezwłocznie Kupującego.
6. Reklamacje kierowane do Sklepu, a dotyczące usług świadczonych przez podmioty trzecie za pośrednictwem Sklepu będą przekazywane przez Sprzedawcę niezwłocznie właściwemu podmiotowi trzeciemu, które jest odpowiedzialny za realizację reklamacji.
7. Sprzedawca rozpatruje reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
8. Odpowiedzi na reklamację udziela według własnego uznania:
9. Informujemy, że Kupujący posiada również możliwość skorzystania z pozasądowych (alternatywnych) metod rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczenia, w tym:
10. Informacje dotyczące możliwości skorzystania z pozasądowych (alternatywnych) metod rozwiązywania sporów, w tym w drodze mediacji znajdują się pod następującymi adresami:
1. Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni.
2. Termin odstąpienia od umowy o którym mowa powyżej rozpoczyna się:
3. Odstąpienie może zostać zrealizowane poprzez przekazanie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia do Sprzedawcy przed upływem 14-dniowego terminu, o którym mowa w ust. 1 powyżej.
4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać przekazane z wykorzystaniem jednego z dostępnych kanałów komunikacji wskazanych w pkt. 4 rozdziału I. Regulaminu lub za pośrednictwem formularza on-line dostępnego na stronie internetowej Sprzedawcy pod adresem illuminate.pl.
5. Kupujący może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego Załącznik 1 do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
6. Produkt zakupiony przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. Zwracany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta Produkt powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru do Sprzedawcy ponosi Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta.
7. Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
8. Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta jest zobowiązany dokonać zwrotu Produktu niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy odesłanie produktu Sprzedawcy przed jego upływem.
9. W przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, jeżeli jakiekolwiek płatności zostały przez niego dokonane ich zwrot nastąpi niezwłocznie przez Sprzedawcę, nie później jednak niż w terminie do 14 dni od dnia otrzymania stosownego oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, tym samym kanałem, którym Kupujący dokonał płatności, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta wyraźnie zgodzi się na inną formę zwrotu płatności. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez niego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
10. Koszty dostarczenia Produktu podlegają zwrotowi Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta jedynie do wysokości kosztu najtańszego zwykłego sposobu oferowanego przez Sprzedawcę. Wszelkie dodatkowe koszty wynikające z wyboru przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta innego sposobu dostarczenia Produktu ponosi Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta.
11. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta w odniesieniu do umowy:
a. w której przedmiotem świadczenia jest Produkt, który po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, został nierozłącznie połączony z innymi rzeczami;
12. W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.
13. Można również przesłać paczkę za pośrednictwem strony http://www.szybkiezwroty.pl. Koszt takiej usługi wynosi 12zł. a jego rozliczenie polega na pomniejszeniu o tą kwotę należności za zwracany produkt.
Aby skorzystać z usługi należy wejść na stronę http://www.szybkiezwroty.pl. Po otwarciu strony należy wpisać słowo "illuminate" w okienku "wyszukaj swój sklep" a następnie wypełnić podany na stronie formularz i zatwierdzić zwrot. Po zatwierdzeniu kod zwrotu zostanie wysłany na podany w formularzu numer telefonu.
14. Zwracany towar należy odesłać na adres:
Illuminate
Boruty 17
15-157 Białystok
b. serwisu Instagram prowadzonego przez Instagram Inc. 181 South Park Street, Suite 2, San Francisco, CA 94107, USA,
2. Wtyczki społecznościowe wykorzystywane są w celu reklamy Sklepu.
3. Wszelkie oznaczenia identyfikujące wskazany powyżej podmiot, jak też same wtyczki, stanowią lub mogą stanowić przedmiot ochrony prawnej.
4. Wtyczki społecznościowe oferowane są przez wskazany wyżej podmiot i przekazują do niego dane. Szczegółowe informacje dotyczące wykorzystywania danych przez wskazanych dostawców: znajdują się na ich stronach internetowych:
a. Facebook: https://www.facebook.com/about/privacy/,
b. Instagram: https://instagram.com/about/legal/privacy/.
XVI. REGULAMIN BONÓW PODARUNKOWYCH
1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki użytkowania Bonu Podarunkowego.
2. Sprzedawca zobowiązuje się do przekazania Kupującemu Bonu Podarunkowego w formie elektronicznej w ciągu 24h w dni robocze, a następnie do przyjmowania go do realizacji w Sklepie. Kupujący zobowiązany jest do przekazania Sprzedawcy środków pieniężnych w kwocie równej wysokości doładowania Bonu Podarunkowego oraz do dokonywania transakcji Bonu Podarunkowego w Sklepie w okresie ważności Bonu Podarunkowego.
3. Bon Podarunkowy jest ważny 12 miesięcy od daty zakupu.
4. Każdy Bon Podarunkowy zawiera wskazanie jego wartości nominalnej, termin ważności oraz ciąg znaków umożliwiających skorzystanie z Bonu przy zawarciu Umowy Sprzedaży.
5. Bon Podarunkowy może być wykorzystany przez Kupującego najpóźniej w ostatnim dniu oznaczonego w jego opisie terminu ważności.
6. Bon Podarunkowy może być wykorzystywana wielokrotnie aż do wyczerpania kwoty, na którą został wystawiony. Klient otrzyma wiadomość na Skrzynkę e-mail z Bonem na niewykorzystaną kwotę (system generuje nowy kod). Dostępne saldo będzie widoczne na koncie po zalogowaniu.
7. Bon Podarunkowy nie podlega wymianie na gotówkę.
8. Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży Bonu Podarunkowego w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zakupu, pod warunkiem, że nie został on nigdy użyty.
9. Produkt zakupiony za Bon Podarunkowy można zwrócić lub wymienić na inny kolor czy rozmiar do 14 dni od otrzymania. W przypadku zwrotu Produktu zakupionego za Pomocą Bonu Podarunkowego, środki za zakup zwracane są w formie Bonu Podarunkowego.
10. Jeżeli zakup Produktu przekracza wartość Bonu Podarunkowego, Kupujący zobowiązany jest do dopłaty różnicy kwot. Produkt zostanie wysłany wraz z Dowodem Zakupu, na którym umieszczona będzie kwota dopłaty. W przypadku zwrotu takiego Produktu, Kupujący otrzyma zwrot na konto bankowe kwotę, na jaką został wystawiony Dowód Zakupu. Pozostała należność zwrócona zostanie w formie Bonu Podarunkowego wysłanego na Skrzynkę e-mail.